כל רופא בעל ידע מקצועי ניכר בתחומו אחראי בפני מטופליו. האחריות איננה מתחילה ומסתיימת בזמן הטיפול עצמו או ברגע ביצוע הליך רפואי שהסתיים. האחריות מתחילה  עוד בשלב מתן ההסבר המקדים, כאשר המטופל/ת עשוי לקבל החלטה האם לעבור או לא לעבור ניתוח,או פרוצדורה רפואית כלשהיא. האם לפנות להליך כזה או להעדיף הליך אחר.

מתן מידע מלא, לרבות פירוט האפשרויות העומדות בפני המטופל וכן היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות,לצד נקיטת צעדים ראויים בזמן הטיפול וכן לאחריו הם מאבני היסוד של הרפואה ואחריות הרופא. במידה ורופא או מוסד רפואי כשלו באחד השלבים,ונגרם למטופל נזק, ניתן להגיש תביעה נזקי גוף. וכפי שניתן לראות בשנים האחרונות, לא מעט מצבים של רשלנות רפואית תל אביב נמצאו, הוגשו תביעות ונפסקו פיצויים

מה חשוב לדעת על רשלנות רפואית תל אביב

כשירות לקורא/ת, נציין כמה דברים חשובים בעניין רשלנות רפואית בתל אביב.

  • לא רמת הנזק או הסבל שנגרמו למטופל הם שקובעים האם קרתה או לא קרתה רשלנות.
  • רשלנות יכולה, חס וחלילה, לגרום לפגיעה קשה מאוד אך יכולה גם להביא לפגיעה שהיא לכאורה, הרבה פחות משמעותית. כך או כך, ראוי להציף מקרי רשלנות רפואית מטעמים אישיים וגם חברתיים.
  • תביעת רשלנות רפואית בתל אביב יכולה להניב פיצוי כספי ניכר אך במקביל, היא מסייעת למערכת כולה ללמוד לתקן את עצמה.
  • תביעת פיצויים בגין רשלנות רפואית יכולה להניב פיצוי בגובה מיליוני שקלים
  • עורך דין המתמחה בתחום זה נעזר בייעוץ רפואי מקצועי ומקבל חוות דעת. חשוב מאד לפנות למומחים בעלי שם בתחומם כדי שהייעוץ יהיה רציני וחוות הדעת תהיה מבוססת
  • בנוסף ייתכן ויהיה צורך בקבלת עדות המומחה בבית משפט בחקירה על חוות דעתו ולכן יש חשיבות עצומה להתייעצות עם רופאים מובילים בתחומם וכאלה שגם יודעים להעיד היטב בבית משפט ולעמוד על חוות דעתם.

עו"ד נזקי גוף תל אביב, רשלנות רפואית תל אביב

שלומית ברק – עורכת דין רשלנות רפואית

אל תתפשרו על הזכויות שלכם!

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי מעורכת הדין שלומית ברק

דילוג לתוכן