נזק גופני עשוי להתרחש בנסיבות שונות. תאונה עלולה להתרחש בזמן נסיעה בכביש ברכב פרטי, נוסע בתחבורה ציבורית עשוי להיפגע, פגיעה עלולה חלילה להתרחש בזמן טיול בארץ, בזמן טיול בחו"ל, תוך כדי עבודה, במהלך מתן שירות כזה או אחר עבור לקוח וכן הלאה. כפי שמסביר עו"ד נזקי גוף תל אביב, הגשת תביעה בנושא זה מחייבת ידע, מומחיות והיכרות צמודה עם כל הוראות החוק הרלוונטיות וכן פסקי הדין החשובים והעדכניים.

מי שנפגע בבית, בחנות, בעבודה או בכל מצב אחר, יוכל לדעת היטב היכן הוא עומד מבחינה משפטית, רק לאחר שייוועץ עם עורך דין הבקיא בעניין נזקי גוף. במצב מסוים, עורך הדין יוכל להגיש תביעה כנגד רשות שלטונית או רשות מקומית. כך הדבר אם פגיעת הגוף והפציעה אירעו בשל רשלנות כגון אי התקנת תאורת רחוב מספקת או היפערות של בור בדרך. במצב אחר, עורך הדין יוכל להגיש תביעה כנגד חברה מסחרית או גוף עסקי. כך הוא המצב למשל כאשר לקוח בקניון נפל ונחבל בעת שהשתמש במדרגות נעות שלא תוחזקו כהלכה או אם החליק על רצפה רטובה, מבלי שננקטו אמצעי זהירות לסמן את המקום.

בהגשת תביעה, יש צורך להכיר בדיוק את נסיבות המקרה שבו נפגע האדם המיוצג על ידי עורך הדין. חשוב להמציא את התיק הרפואי ואת חוות הדעת של הרופאים המטפלים ולעיתים גם של רופאים מומחים. יש כמובן להתייחס לעילות הרלוונטיות ולבסס היטב את כתב התביעה. באם אתם או מישהו מבני משפחתכם נפגע, בעבודה, ברחוב, בזמן טיול ובמצבים רבים אחרים, כדאי להתייעץ בהקדם עם עורך דין. ויש לוודא כי מדובר בעורך דין בעל ניסיון רב בתחום הנזיקין ונזקי הגוף.

עורך דין נזקי גוף תל אביב

שלומית ברק – עורכת דין רשלנות רפואית

אל תתפשרו על הזכויות שלכם!

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי מעורכת הדין שלומית ברק

דילוג לתוכן