חמש טעויות שאתם עושים בבחירת עורך דין לנזיקין

שלומית ברק, עו"ד

שלומית ברק, עו"ד

משרד עורכי דין נזיקין

אנשים רבים ממהרים למנות עורך דין לנזיקין מתוך אמונה כי כך ירוויחו מהר ובגדול. אך זוהי רק טעות אחת מיני רבות המובילות לקבלת ייצוג לקוי מול בתי המשפט, להקטנת כמות הפיצויים ואף לביטול התביעה. לפניכם טעויות שיש להימנע מהן, כאשר אתם בוחרים עורך דין המתמחה בדיני נזיקין:

" עורך דין נזיקין תל אביב, ירושלים, קריית שמונהלא משנה. העיקר שלא הרבה מכירים אותו וכך תהיה לו יותר מוטיבציה ויותר זמן לטפל בתיק שלי" – ככל שעורך הדין עוסק בתיקים רבים ובעל מוניטין, ככל שהוא עם ניסיון רב יותר בתחום ונעזר ביותר מומחים מקצועיים סטטיסטית, הוא בעל סיכויי הצלחה גדולים הרבה יותר והוא בדיוק הכתובת הנכונה שבה כדאי להיעזר.

"עדיף שיהיה מקצועי מאשר נחמד…" – בפגישה עם עורך הדין אמור להיווצר אמון הדדי. אתם עומדים לשתף אותו בהמון חומר רפואי ופרטים אינטימיים מאוד ולכן כדאי לסמוך עליו מהרגע הראשון.

"מצאתי עורך דין שלוקח ממש מעט אחוזים, הרבה יותר משתלם." – זהו לא הזמן למסחרה. על איכות הטיפול בעניינכם אין מיקוח. עדיף להסתכל על הצלחות, המלצות ומוניטין, מאשר גובה האחוזים שהוא גובה.

"דוד שלי המליץ על עורך דין טוב בבאר שבע. אז מה אם אני תל אביבי?" – ישנה חשיבות רבה למיקום המשרד וזמינותו. במצבים רבים התיק מתנהל לאורך זמן ממושך ותידרשו להגיע לעורך הדין הרבה יותר מפעם אחת. גרים בתל אביב למשל? חפשו אך ורק עורך דין נזיקין בתל אביב.

"למה צריך עו"ד? אפשר לנהל תביעת נזיקין דרך המון חברות." – היזהרו מגורמים המבטיחים לכם ייצוג ללא הסמכה משפטית. כשם שאתם פונים לרופא על מנת לקבל טיפול רפואי – כך יש גם לפנות לעורך דין מקצועי ומנוסה, שיודע היטב כיצד לייצג אתכם על הצד הטוב ביותר.

זקוקים לשירותיו של עורך דין המתמחה בדיני נזיקין? שלומית ברק עורכת דין היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים על שירותי המשרד, צרו קשר בטלפון 052-4896289

מאמרים נוספים

שלומית ברק – עורכת דין רשלנות רפואית

אל תתפשרו על הזכויות שלכם!

צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ משפטי מעורכת הדין שלומית ברק

דילוג לתוכן